اشاره مدیرعامل Take-Two به بازی GTA 7 و صحبت پیرامون درآمدزایی بالای GTA V

اشاره مدیرعامل Take-Two به بازی GTA 7 و صحبت پیرامون درآمدزایی بالای GTA V

همانطور که به یاد دارید، در دسامبر ۲۰۲۳ با انتشار تریلری از بازی GTA 6 رونمایی شد. در آن زمان کنسول های پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس/اس به عنوان تنها پلتفرم های مقصد بازی در نظر گرفته شده بودند و همین موضوع، باعث شد تا بازیکنان PC ناامید شوند. البته، این تصمیم Rockstar آنچنان دور از انتظار نبود.

در یکی از مصاحبه های رسمی اخیر، استراوس زلنیک (Strauss Zelnick)، مدیر عامل Take-Two، به سوالاتی پیرامون نسخه PC بازی GTA 6 و سایر موضوعات مربوط به این فرنچایز پاسخ داد. این رویداد رسمی که پنجاه و دومین کنفرانس سالانه فناوری، رسانه و مخابرات TD Cowen بود، در روز پنجشنبه برگزار شد.


دو بازی GTA V و GTA Online درآمدزایی بالایی داشته اند

مجری این مراسم، به این موضوع اشاره کرد که بازی GTA V، از زمان عرضه تاکنون، حدودا ۱۰ میلیارد دلار درآمد را برای شرکت سازنده حاصل کرده است. زلنیک با این اطلاعات موافق بود و اظهار داشت که با ریاضی ساده، می توان این موضوع را استنباط کرد. بعد از آن، در مورد GTA 6 گفت وگو کردند.

مجری برنامه چنین سوالی را از زلنیک پرسید:

با توجه به اینکه در جریان توسعه GTA 6 قرار داشته اید، آیا باور دارید فروش این بازی هم موفقیت آمیز خواهد بود و می تواند از دستاوردهای پیشین فرنچایز پیشی بگیرد؟

زلنیک با تاکید بر رشد چشمگیر فرنچایز GTA، اظهار داشت:


چشم انداز بازار فعلی نسبت به زمانی که GTA V عرضه شد، بسیار متفاوت است. GTA IV نسخه قبلی آن زمان بود که محتوای قابل دانلود داشت، اما محتوای سرویس محور آن، با GTA Online قابل قیاس نبود.

در آن زمان رقابت بین Call of Duty و فرنچایز ما بسیار شدید بود. یک دهه پس از آن را که بررسی کنیم، متوجه می شوید با GTA V، خود را از دیگر عناوین جدا کرده بودیم. صعود ما به گونه ای بود که به معیار سرگرمی، در میان تمامی پلتفرم ها تبدیل شدیم. زمانی هم که Rockstar تریلر را منتشر کرد، عملا غوغایی در رسانه های دیجیتالی به پا شد. این تریلر در روز اول ۹۳ میلیون بازدید داشت و معیارهای قبلی را از نو تعریف کرد. بازیکنان از ما انتظار زیادی دارند و نمی توان آن را انکار کرد.


هر چند، همچنان تریلر گیمپلی بازی را ندیده ایم و عملکرد بازی در زمان انتشار، غیرقابل پیش بینی است. استراوس هم موافق بود که همه این ها صرفا حرف هستند:

در حالی که به نقطه اوج مهمی دست پیدا کرده ایم، هدف نهایی ما همچنان ساخت یک بازی ویدیویی بی عیب و خارق العاده است. تا زمانی که این هدف اجرایی نشود، حرف های ما اهمیتی نخواهند داشت. ما “باید” موفق شویم و این آرزوی مشترک Rockstar و Take-Two است. تصورات ما بی مرز هستند، واقعا بی حد و مرز.

موفقیت و نفوذ Take-Two در بازار ۲۰۱۳ را در نظر بگیرید و آن را با زمان حال مقایسه کنید؛ جایی که به عنوان دومین نهاد پیشروی صنعت، قرار داریم. جایگاه ما از آن زمان، به طور قابل ملاحظه ای تغییر کرده است. ما توانایی بی نظیری برای پشتیبانی از عنوانی پرفروش داریم، شکاهکاری که در دنیای بازی ها بی رقیب باشد.

امتیاز: 5 از 5. مجموع 1 رای
افزودن نظر
در حال پاسخ به: [انصراف]
تعداد حروف باقی مانده: 500
Captcha  
۱۴۰۳/۰۳/۱۵ | اخبار | آرین صلاحی | بازدید: 39 | 1717499121