صحبت‌های فیل اسپنسر پیرامون شایعات کنسول دستی Xbox

صحبت‌های فیل اسپنسر پیرامون شایعات کنسول دستی Xbox

فیل اسپنسر (Phil Spencer)، رئیس بخش گیمینگ مایکروسافت، اخیراً به شایعات کنسول دستی Xbox پرداخته است.

مایکروسافت شب گذشته مراسم Xbox Games Showcase را برگزار کرد که در آن بازی های مختلفی به نمایش درآمدند و از سه مدل جدید برای کنسول ایکس باکس سری ایکس/اس رونمایی شد. با این حال، کنسول دستی ایکس باکس که طبق شایعات مایکروسافت روی آن کار می کند، در این رویداد معرفی نشد. فیل اسپنسر در مصاحبه ای جدید با رسانه IGN در خصوص این موضوع توضیحاتی را ارائه داد.

وی در این باره اظهار داشت:

آینده بخش سخت افزار برای ما بسیار روشن و عالی است. من در مورد کاری که تیم در مورد عوامل مختلف فرم و روش های مختلف بازی کردن انجام می دهد، بسیار هیجان زده هستم.

رویداد امروز در مورد بازی ها بود، اما در آینده و در زمان مناسب صحبت بیشتری در مورد پلتفرم خواهیم داشت و نمی توانیم منتظر باشیم تا آن را برای شما ارائه دهیم.

سپس از اسپنسر پرسیده شد که آیا این دستگاه جدید تنها یک سیستم ابری خواهد بود یا اینکه همه ی آن برای نصب و گیم پلی محلی است. اسپنسر در پاسخ گفت که تجربه بازی ها به صورت محلی روی کنسول دستی بسیار مهم است.

هیچ گونه بازه زمانی در مورد تاریخ عرضه کنسول دستی Xbox وجود ندارد. با این حال، از آنجایی که فیل اسپنسر وجود آن را انکار نمی کند، به نظر می رسد تنها باید منتظر رونمایی رسمی مایکروسافت از این کنسول دستی باشیم.

امتیاز: 5 از 5. مجموع 1 رای
افزودن نظر
در حال پاسخ به: [انصراف]
تعداد حروف باقی مانده: 500
Captcha  
۱۴۰۳/۰۳/۲۱ | اخبار | آرین صلاحی | بازدید: 33 | 1718021637