میازاکی پیرامون سختی بازی Elden Ring اعتراف کرد که در بازی‌های ویدیویی افتضاح است

هیدتاکا میازاکی، رئیس استودیوی FromSoftware، در مصاحبه ای پیرامون سختی بازی Elden Ring بیان کرد که به ندرت عناوین خود را تجربه کرده و هنگام بازی کردن، از تمام امکانات موجود برای جبران کمبود مهارت خود استفاده می کند.

میازاکی پیش از انتشار بسته الحاقی Shadow of the Erdtree در مصاحبه ای با Guardian گفت:

در زمان ساخت هر بازی، فعالانه آن را بازی و تا جای ممکن وقت صرف آن می کنم، اما بعد از انتشار، تمایلی به تجربه کردن آن ندارم، چون می دانم چیزهایی را پیدا می کنم که فکر میکنم نباید اعمال می کردم یا مشکلاتی که حالا میخوام اصلاحشان کنم.

میازاکی در ادامه توضیح داد که تجربه بازی های FromSoftware پس از انتشار به او احساس ناتوانی می دهد، اما در جهت آماده شدن برای انجام بازی Shadow of the Erdtree، کل بخش داستانی Elden Ring را تمام کرده است. او گفت:

می خواهم با گفتن این نکته شروع کنم که من در بازی های ویدیویی افتضاح هستم، بنابراین رویکرد یا سبک بازی من این بود که از تمام چیزهایی که در اختیار دارم استفاده کنم؛ همه کمک ها، هر ذره ای از یاری که بازی ارائه می دهد و همچنین تمام دانشی که به عنوان سازنده بازی دارم. آزادی و جهان باز بودن Elden Ring، موانع ورود به بازی را برای بازیکنان کم کرده است و من، به عنوان یک بازیکن، بیش از هر کس دیگری از آن سود برده ام.

پیش از انتشار Shadow of the Erdtree ، میازاکی به صراحت اعلام کرد که مشکلی با استفاده طرفداران از راهنماها و مادهای غیررسمی برای راحت تر کردن بازی های به شدت دشوار FromSoftware ندارد.

این دشواری در پیش روی، منجر به ایجاد چندین ماد برای آسان تر کردن محتوای جدید و انتشار یک به روزرسانی رسمی که سیستم ارتقای بازی را بازنگری می کند، شده است. از طرف دیگر، به نظر می رسد در کمال تعجب، برخی از هواداران تمام تلاش خود را می کنند تا سطح چالش بازی را حتی بالاتر ببرند. به تازگی یک بازیکن با استعداد، تمام بسته الحاقی را بدون حتی یک بار ارتقاء سطح به اتمام رسانده است.


امتیاز: 5 از 5. مجموع 1 رای
افزودن نظر
در حال پاسخ به: [انصراف]
تعداد حروف باقی مانده: 500
Captcha  
۱۴۰۳/۰۴/۰۹ | اخبار | آرین صلاحی | بازدید: 61 | 1719667973